Neşe  Özen
Kitabı okuduktan sonra acılara tutunmak şarkısı geldi aklıma.. Harika bir dostluktan geriye kalan anılar... Ellerinize sağlık Mustafa bey. Diğer yazılarınızı da sabırsızlıkla bekliyor olacağız..