Ömer Gün
Bir askerlik anısı diye başlıyorsunuz,ama hikayenin ortasından itibaren boğazınız düğümleniyor, yutkunmaya başlıyorsunuz.. Yolda geçen zaman,otobüs yolculuğunun haleti ruhiyyesi zamanında çok otobüs yolculuğu yapan beni sardı. Kazanın oluş anında sanki siz yaşıyorsunuz gibi hissettiriyor. Sevgili arkadaşım Mustafa Sedefoğlu'nun yeni hikayelerini bekliyorum.