oflazzz
Kitapkurdu
Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen güzel bir kitap olmuş. Gerçek hayattan hüzünlü bir kesit... Akıcı ve sıkılmadan bir solukta kitap bitiyor... Kitabı okuyunca otobüste olup özcanı kurtarmak istedim... kitabın gelirinin Eğitim Gönüllüleri Vakfına bağışlanması kitabın alınması için ekstra bir sebep olmuş. Herkese tavsiye ederim.