KY-4150998
Yaşayan karakterleri, denizi kokladığınızı hissettiren tasvirleri ve işlenen konuların derinliği bakımından fazlasıyla başarılı buldum. Televizyonlarda ve sosyal medyada parlatılmayan ya da bahsedilmeye bile layık görülmeyen insanların hayatları üzerine düşünmeye sevk ediyor okuyucuyu.Özellikle, sözde kendini “humanist-insancı” olarak tanımlayanların, mültecilere karşı düşman kesilmesini hayretle gözlemlediğim bu dönem içerisinde, bu konuyu işleyen ve bu insanların yaşadıkları dramı anlatan bir romanın, usta bir kalemin elinden çıkması beni çok mutlu etti. Bunun yanı sıra, büyük bir açgözlülükle doğanın nasıl tahrip edildiği anlatılıyor. Doğanın bizim evimiz olduğunu ve onsuz var olamayacağımızı; her canın değerli olduğunu unutmamanızı ve kitabı okumanızı umarım.