Şükrü Taçalan
Kalemine ve emeğine sağlık Mustafa Bey. Yaşadıklarını ve Özcan'ı çok etkileyici ve yalın anlatmışsın. Herkese okumasını tavsiye ederim. Başarıar dilerim.