_sagiroglu_
5 yaş üzerine uygun olduğunu düşünüyorum. Mö Anne kitaplarının diğerleri gibi Karga ve ineğin ikili diyaloglarından oluşuyor, ve oldukça uzun. El yazısı okumayı zorlaştırıyor. Kızım daha heyecanlı, komik ve resimleri daha canlı kitapları önceden okumuş olduğu için bu kitapta sıkıldı.