ayselekemen
Yazarın bundan önce "Büyükannemin Sandığı" adlı kitabını alıp okumuş ve çok beğenmiştim. Bu kitabını da sırf yazarın olay örgüsü, konuların anlaşılabilirliği ve dilinin sadeliğini beğendiğim için aldım. Ve yazar beni hayal kırıklığına uğratmadı. Kitabı sonuna kadar büyük bir beğeni ve merakla okudum. Tavsiye ederim.