Nebahat Daşdemir
Oldukça sürükleyici bir kitap.Toplumumuzun kanayan yarası olan kadının ikinci sınıf muamele görmesini ,cehaletin insanların hayatını nasıl çıkmaza soktuğunu anlatan çok güzel okunasi bir kitap