BenGorkemUnal
Oğulcan kitaplarından önce tanıdığım için uzak bir arkadaş olarak hep kaldı. Kitabini geç edindim ama güzel olacağına eminim bir yerde. Şimdi kendisi askerde.. kolay geçsin