kamelya1208
iskoçyalı marynin çektiği acılara ben tahammül edemedim değil ki kendisi o dönemde nasıl dayanmış bunlara?aslında elizabethin hiç bir hükümdarlık yeteneği yokken;cecil ülkeyi acımasızca yönetirken senelerce nasıl tahtta hem de evlenmeden kalabilmiş şaşırıyorum doğrusu!!!öteki kraliçeyi okuyun...gerçek zulümle tanışın...