Tarık Şahman
Çalışmayı genel olarak beğendim. Yazarın kullandığı dil sıkmıyor. Kullanılan dil akıcı olduğu için sıkılmadan okudum. Betimlemeleri çok beğendim. Devam kitabını merakla bekliyorum.