yorumbenimm
Livaneli'nin tüm kitaplarını okudum, bu eserini de bir çırpıda okudum. Önceki eserlerine göre bir tık altta kalsa da yine çok güzel bir yapıt olmuş. Sonu hızlı bitti bu arada, biraz daha toparlanabilirdi.