-vampirella-
Ah filmi mükemmeldi.Kitabı da eminim öyledir.Alex pettyfer zaten mükemmel.Kitabın konusu bildiğimiz güzel ve çirkin gibi değil.Arkadaşımdan birazını okumuştum.Bence herkes bu kitabı okumalı...