mutu66
sürükleyici bir kitap. filminden farklıbir seyir izliyor. kahramanların günlüklerini yada gazete küpürlerini okuyarak ilerliyorsunuz. bu açıdan gerçekçiliği var. tavsiye edebileceğim bir kitap. zaten klasikleşmiş bir eser olmasıda önemli