Betul Cengel
Hem kızım(7.5), hem ben çok beğendik. “Farklı bir öğretmenin, sıradan bir çocuğun hayatına katkısının verdiği lezzeti” bence yetişkinler olarak biz daha fazla alıyoruzdur. Bana anımsattığı öğretmen sayısı 1 çünkü❤️ Oysa çocuğum hem Anaokulunda, hem ilkokulunda “sıradışı” uygulamalarla ders gördü. Buna rağmen kitap ona da zevk verdi.