Edebî
Kaan Arslanoğlu'nun okuduğum ilk romanıydı.Romanda 70'li yılların devrimci mücadelesi iyisiyle kötüsüyle,doğrularıyla yanlışlarıyla planlanan bir toplumsal eylem üzerinden anlatılıyor.Romanın en etkileyici yeri Fethi Naci'nin de belirttiği işkence sahnelerinin anlatıldığı bölüm.