robin_hood7
Bence " esprili kitap " yorumunu yazanlar bu kitabı kıçlarıyla okumuşlar. Kitap, aşk ve hayal üzerine yazılmıştır ve üslubuda sert, acımasız, nefret kokuyor, harika bi kitapdır,