epsilondelta
Bilge
İlk 41 sayfada, üniversiteli bir gencin yaşadığı psikolojik paranormal olayları anlatan bir kitap okudum. Sonrasında olaylar birden değişiverdi. Hiç beklemediğim bir kitap çıktı karşıma. Kuzeyliler çıktı ortaya ve birden konu değişiverdi. Merak ettirdi, okutturdu. Sonra da Loriler çıktı ortaya ve hoooop konu bir daha değişti. Ve sonuna kadar heyecanla okudum. Gerçekten güzeldi. Keşke kitap daha uzun olsaydı da Kuzeyliler ve Loriler hakkında daha geniş bilgiler olsaydı diye düşünüyorum. Ama genel hatlarıyla kitabı beğendim. Bilim-kurgu severlere tavsiye ederim.