Buse____
Yazarın diğer kitapları gibi oldukça akıcı bir kitaptı. Hikayenin ele alınışına, karakterlere ve insan doğasını aktarma şekline bayıldım. Kitabı okurken insanların düşüncelerini duyamadığım için de şükrettim