hulyami
Kısaca konu böyle,bu kitabı okumanızı tavsiye ederim arkadaşlar..Değişk bir tat verdi bana..Romandaki kadın karakterin çektiği acılar,duyduğu gevensizlikler..Buna on iki koca yıl katlanması ne olacağını bilememesini yazar çok güzel işlemiş..Çeviride müthişti çünkü kitabı okurken burada ne demek istedi demeden sayfaları nasıl çevirdiğimi anlamadım...<br />