bozkurtbetl
Kitapkurdu
Bayıldım! Altını çize çize bitiremedim❤️ Altını çizdiklerimi ayrıca tekrar not alarak elimden geldiğince özümsemek istiyorum. Bu kitap özelinde bana çok enteresan bir kapı açıldı, o yüzden de benim açımdan çok daha özel bir kitap. Her zaman söylüyorum; her kitabı okumanın BELLİ bir zamanı var. En doğru zamanda karşılaştığım kitaplarım iyi ki var❤️