çağrı yıldızgöz
Kaşif
ilk defa okuduğum bir yazardı ama ben çok beğendim. sonuna kadar beni merakta bırakan bir eser oldu. okurken iyi ki insanların düşüncelerini duyamıyorum dedim. çünkü hissettirdiği duygular gerçekten de çok ağır olabiliyor.