nuraytakazdrms
Üstat
Kitabın konusu bilindik yani kendine has özgün bir kurgusu yok. Sonu biraz şaşırttı beni o kadar. Ama çok hızlı okunuyor, meraklandırıyor, iç burkuyor. Ben beğendim açıkçası. Uzun bir süre kitap okuyamıyor, hangi kitabı elinize alsanız sıkılıp bırakıyor ve bir kitabı bitirme hazzından uzak kalıyorsanız bu kitap tam size göre. Son derece akıcı, dili yalın, çeviri kusursuz