STORM_72
Türkiye den bir kadın Dostoyevski çıktı. Kitabı elimden bırakamadım, öfkelendim , ağladım. Ülkemizden bir değer daha çıktı. Yeni kitap yazıyor mu, yazıyorsa da merakla bekliyorum.