Buse____
Joe Hill son zamanlarda en sevdiğim yazar oldu. Akıcı anlatımı, eşsiz benzetmeleri ve diliyle harika 4 hikaye yazmış. İlk hikaye olan Fotoğraf ayrıca etkileyiciydi. Okurken korku, üzüntü, mutluluk ve diğer tüm duyguları açıkça hissettirmeyi başarıyor, gerçekten çok başarılıydı.