eseröğretmen
Merhaba bir öğretmen olarak hem okuduğum hem de şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap oldu. Kitabı 2 günde bitirdim. Harika bir kalem ve akıcı bir üslup ile ilerliyor. Zülüm karşısında tarafsız kalıyor isen zalim sensin ile en büyük başarılar kaybetmeyi göze alanlar tarafından gerçekleşmiştir varsayımı çok doğru ve yerinde bir yaklaşımdı. En sevdiğim kısım ise kardeşlik tohumu çok uzakta değil yabıbaşımızda yaklaşımı oldu. Yazarın kalemine sağlık, uçurtma avcısı ile mukayese edecek hatta onu bile belki bir kalem geçebilecek güzel bir kitap