Vahap Tuğba Çanak
Bilge
Bir çırpıda okudum, tarih edebiyat ile iç içe yazarla kimi zaman fikir ayrılığı hissetsem de çok güzel bir eser olmuş.Ellerine sağlık hocanın.Mutlaka okuyun derim.