Armonikaa
bir kaç saatte okudum. okurken yormayan her zamanki gibi toplumsal sorunlara eğilmiş bir livaneli kitabı. karakterler beni çok etkiledi mı hayır. içinde bulunduğumuz tanıklık ettiğimiz acı gerçekler var kitapta. kafa dağıtmak için okunur