narağacım
Üstat
Tüm kitaplarını severek okudum. Bu da güzeldi ama biraz zayıf buldum. Konusu güzeldi ama daha güzel işlenebilirdi sanki. Aynı anda hem göçmen meselesine hem doğa katliamına değinmesi fazla geldi bana ve romanın etkisini azalttı bence. Başka biri yazmış olsa tamam ama livaneliden beklentimiz fazla sanırım.