aybike dönmez
Bilge
Kitabının ruhuna oldukça sadık, çizimleriyle birlikte güzel bir uyarlama olduğunu söyleyebilirim. Etkiledi beni yine hikayesi. Fakat kitabını okumaya çekinip de şimdiye kadar 3 uyarlamasını gördüğüm grafik romanını okuyayım derseniz hata edersiniz .Ana hikaye karakterin duygu ve gözlemleriyle ilerlediği için hisleriniz sınırlı kalıyor, biraz özeti gibi oluyor kitabın çünkü. İyi bir uyarlama ama kitabını tercih ederim ✌