esraçulpan
Kör fizyoterapist ve Polis Alexander arasında ilerleyen aşırı ayrıntıya girilmiş bir eser.yazarla Kıymık kitabıyla tanışmıştım .İkinci kitabı Göz Koleksiyoncusu kesinlikle zaman kaybıydı .Tavsiye etmem .