Snzn
Kitabı yeni okuyup bitirdim. Viktorya dönemi edebiyatına yakışır tam anlamıyla edebi bir şaheser. Okurken gözüm herhangi bir hataya eksikliğe takılmadı, kitaptaki dipnotlarla beraber ithaki yayınları her zamanki gibi harika bir iş çıkarmış.