ayşekant
Kitapkurdu
Bu kitabı yirmibeş yıl önce okumuştum. İnsan bir çok şeyin kıymetini kırklı yaşlarda anlıyor...Bu kitabın yorumu ve anlatımına eşdeğer bir kitaba rastlayamadığım için yıllar sonra kitabı aldım ve çok mutlu oldum.tavsiye ederim.