maitreya21
Suat Derviş'in diğer kitapları gibi muhteşem bir kitap bence. Çok güzel kurgulanmış sadece sonu biraz hayal kırıklığı oldu. Ayrıca üstüne hemen 1932 Mumya filmini izledim, adamlar resmen almışlar kitabı kendilerine uyarlayıp çekmişler. Zaten kitabın sonunda Universal Studio ile yaşanan hadise de anlatılıyor. Okudukça Suat Derviş'e daha da hayran oluyorum.