öğretmen82
Kitapkurdu
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Önce kendim okudum sonra çocuğuma okuttum. Pedagojik açıdan uygun bir şekilde yazılmış ki bunda yazarın sınıf öğretmeni olması etkili olmuş diye düşünüyorum. Çocuğun okuma faaliyeti sırasında eğlenceli bir zaman geçirmesinin yanında kullanılan karakterler ile sanatsal faaliyetlere merak uyandırılmaya çalışılmış.Yazarın ilk ve tek kitabı olmasına rağmen bence gayet etkili bir eser olmuş özellikle finale bayıldım.