aydinemre42
Kitapkurdu
Bitirince tadı damağımda kalan bir kitap... İrem hanımın diğer kitapları gibi bu kitabı da bir solukta bitirdim. Yer yer kahkaha attığım, yer yer gözlerimin yaşardığı, imrendiğim birçok güzellikleri içeren canım Nazenin sokak. Okuduktan sonra o sokakta yaşamak, o komşulardan biri olmak istiyor insan. Sıcacık...