Nilüfer S.
Kitapkurdu
Nazenin sokağı ve sakinlerini ne çok sevmişim. Kaldığımız yerden devam etmek çok keyifli . İrem hanımın sıcacık , samimi kalemi bizleri de o soğa çekiyor adeta