incipyn
Bilge
Ortalama bir kitaptı, historical romans türü okuruysanız fazla beklentiye girmeden okuyun derim. Asla usta kalemlerle kıyaslanmadan okunmalı. Çok akıcı da değil, ama elinizde historical romans olmadığında okunabilecek bir kitap.