dileknazzzlı
Kitapkurdu
KAMPANYADAN ALDIM. ÇOK YALIN BİR DİLLE YAZILMIŞ. FİYATI ÇOK İYİ. SEVEREK OKUDUM. TAVSİYE EDERİM. GÜZEL BİR AŞK KİTABI.