Merve Dağoğlu
Cidden cooookkk güzel bir roman olmuş. Bazı yerlerinde öyle ağladım ki insanın içine işliyor. Herkesin okuyacaklar listesine eklemesi lazım. Bir çırpıda bitiyor kitap