esraklc_
Gotik korku edebiyatı serisinden okuduğum diğer kitapları pek beğenmemiştim yani bana göre değildi ama buna bayıldım. Kan donduran bir psikoz. Sayfalar su gibi aktı ve bir anda bitti hele sonu beni şok etti. Gotik korku severlere kesinlikle tavsiyemdir.