evrenkent89
yazar bence klasikler arasına girebilecek bir kitap yazmış.Okurken herkesin kendinden mutlaka birşeyler bulacağına inanıyorum.<br />Bir ailenin en zor dönemlerinde başına gelenleri ve buna rağmen pes etmeyen bir çocuğun varoş sokaklarından çıkıp kendini gerçekleştirmesini usta bir dille anlatıyor.<br />Hayatta bazen herşey kötü gitse bile azim ve ümidin insanlar için her zaman en güzel kurtuluş yolu olduğunu anlatan ders verici nitelikte bir eser.