Nergis Yücesoy
Bana hediye olarak geldi ve açıkçası kapağını ve adını gördükten sonra sabun köpüğü denebilecek, basit bir kitap olduğunu düşündüm. Ama çok beğendim. 1800'lü yıllar, amerika ve alaska arasında geçiyor, sitka denilen kasabada yaşamak istedim. İnsana umut veriyor, tavsiye ederim. Hem sürükleyici, hem kolay okunuyor, hemde heyecan veriyor.