Amine Nur Yazıcı
Kitapkurdu
Ben Sebastian Fitzek'in bu kitabını almancada okudum ve çok severek okudum, bir çırpıda bitti, çok heyecanlı ve severek okumuştum. Fitzek bu kategoride benim için en iyi yazar. Heyecanı, korkuyu, merak duygusunu hissettiriyor.