karizma17
Üstat
Akıcı bir kitap, hemen okudum ama bir yandan da “tersine dünya”dan kurtulmak istedim. Bir de baktım ki kendimi sevdim,hayatımı sevdim, olağan olan her nimete şükrettim. Bir çocuğu heyecanla beklemeyi öleceğim güne tercih ettim. Ölüm günümü bilemediğim için bildiğim her günün kıymetini son günümmüş gibi bir kez daha fikrettim. Merakla okudum.