kitap dünyası
SOPHİE KİNSELLA - SIR TUTABİLİR MİSİN? bugün itibari ile bitti...Nerden başlasamda kitap için yorumumu en doğru cümlelerle anlatsam bilemiyorum. Bu benim ilk ÇİK-LİT denememdi.. Ve gerçekten ÇİK-LİT e harika bir kitapla başladığıma inanıyorum.. Yazarın dili çok akıcı sayfalar akıp gidiyor , ruhuzunu dinlendiriyor, sizi günlük sorunlardan tamamen uzaklaştırıyor.. Ve en önemliside eğlendirirken ders de veriyor okuyucularına.. Ben bu kitabı okurken gerçekten çok eğlendimm . Yer yer tebessüm ettim , yer yer kahkahalar attım...Sonlarında duruldum; cünkü ders alma zamanı idi.. Düşünceli davranmayı öğrenme zamanı idi.. Ve de bana güzel dersler verdi... Hep mutlu sonla biten kitapları çok daha fazla sevmişimdir.. Son 5 sayfa kala biraz yüzüm düşse de yazar sizi sürprizlerle karşılaştırıyor... Ve yine sonunda kahkahalar attırıyor.. diğer Sophie kitaplarını da kesinlikle düşünmeden okuyacağım... Hali hazırda yirmiler kızı ve beni hatırladın mı elimde mevcut.. En kısa zamanda onları da okumayı düşünüyorum.. Sophie için ÇİK-LİT in kraliçesi diyorlar ya bence de öyle olmalı zaten :))