beresen
Gençlik döneminde bir solukta okuduğum bir kitaptı. Her bir karakterin hayatını gözümde tek tek canlandırarak okumuştum. Sanırım eskiden yabancı eserlerin çevirileri daha başarılı oluyordu. Günümüzde olduğu gibi rahatsız etmemişti. Sanırım bu güzel romanın yeni baskısı yok.