Gülay Yıldız
Akıcı dili ile sizi bambaşka bir boyuta götürüyor.Okumaktan çok zevk aldığım ve bitmesini istemediğim bir kitap oldu.Yazarın daha önce de DUHA kitabını okumuştum.Okumayanlara tavsiyemdir.Sıcacık bir yolculuk yapmak ve yeni bir keşfe çıkmak isterseniz onu da okuyun.Sözün özü mükemmeldi…