betul582
Kitabı okumadan filmi izledim, henüz kitabının da çıktığından haberim yoktu. Oldukça etkileyici, sürükleyici bir film, iyi ki izlemişim ve keşke önce kitabını okumuş olsaydım. Mutlaka tavsiye ederim..