KY-2364047
Etkileyici bir dönüşüm hikayesiydi, dikkatimi çeken noktalar; özellikle İslama ilk girenlerin önce Kuranı anlamaya çalışmaları ve İslamın içinde olan bizim belki defalarca hatim etmemize rağmen anlamını bir kez bile baştan sona okumamış olmamıza şaşırıyorum. İkinci şaşırdığım da Toleuzhan İslama girdiği anda kendisini Allahla direk muhatap hissediyor konuşuyor ve cevap alıyor gibi aslında kendisi hassas davrandıkça Allahın olaylarla ona verdiği cevapları görüyor diyelim. Bizde bu yok, biz Allah yokmuş gibi yaşıyoruz, ben Allahla birebir muhatap oluşumuzu 33 yaşımda daha yeni yeni hissedebilmeye başladım. 33 yıldır müslümanım ama. Onlar girer girmez bu duyguyu hissediyor. Çocuklarımı bu duyguyla yetiştireceğim inşallah.